thoughts to be told :)

:)

About Me

My photo
just prefer talking than moving around and loves sharing thoughts..be nice and i'll do the same or vice versa :)

Wednesday, May 25, 2011

beliau :)

bertembung dgn encik B di kedai makan..dye pegy beli brg dgn nenek nye..yg aku pown satu..pehal lah tak pegy salam nenek dye tuh..trase mcm tak sopan plak aku ni..hehehe...sory ye opah..nanti jumpe lagi sy salam yer..hheheh..encik B ni aku kenal mase form 3 lagi..memang mule mule kenal tros mintak kapel..amboi..nampak sgt la mcm nak maen maen jer..tp aku ni cpt sgt la plak nilai org..sampai ari ni dye tggu aku lagi..mengharap la kirenye dpt menang ati aku yg keras ni...cewaahhh..keras la konon..tp keras la jugak selame dah single beberape tahun nieyh...aritu pegy tgk NURKASIH THE MOVIE  sumpah sweet sgt2 cite tuh..memang bertuah la nur tu..ade la satu scene ni yg laki nur tu pegy cari  cincin dye yg tercicir tuh..bape ari jugak lah dye ilang..bile bini dye dah jumpe dye pown dye dah jumpe cincin tuh...woooo jeles aku...aku pown tanye la kat dye..klu u,u sanggup ke pegy cari cincin tuh..dye ckp sanggup..aku ckp ye ye je..dye pown sengih..haha..depan aku boleh la cakap weyh...haha...tarak makan cair woo...memandangkan byk ujian telah aku jalankan utk menguji dye..ternyate dye ni penyabar jugak org nye..kerana aku ni bukan seorang yg penyabar..jd aku rase org yg penyabar je yg boleh handle aku kelak..ewahh..sampai sini je lah kowt ek...ade story aku kongsi lagi yer...wish i could open up my heart but i guess it won't happen in this time being..i'm all yours dear daddy and mummy...you are my life :)

Tuesday, May 24, 2011

new life :)

memang dah lame aku tak update blog nieyh..utk 2011 dgn julung2 kalinye inilah first post utk 2011..aku kembali single..lame dah kowt singlenye..hehe..betol lah..tak ade rase pown nak kapel kapel lg wat mase ni..kenape ek tibe tibe xde feel nak kapel..???? lgpown aku rase xperlu kowt nak ade balak ni..hidup lg tenteram sebenarnye..xpayah pk byk..actually dye masih disayangi,dirindui dan diingati oleh aku..haih..kuat le mike ye..awok bkn ape..awok maleh nk pikir..sayang tuh sayang la tp mungkin care terbaek ialah melepaskan dye pergi.. :( encik,terime kasih ye kerane mampu melepaskan saye pegy walaupun berat...saye ade hala tuju yg laen selaen awk..dan saye tak mampu utk berade di due arah yg berbeza dlm mase yg same..saye akan ingat awk sampai bile bile..maafkan saye ye.. :)

Saturday, October 23, 2010

hmmm

today pegy jj after breakfast..tgk wayang cite jgn pandang blakang congkak 2..x best mcm yg first 2..xpe..nnti tgk wayang cite the risen of mummy...jumpe bestfriend lame td..dan antare yg aku jumpe adelah org yg aku dpt tawu penah suke aku..lawak btol..xpecaye la aku sume 2..suke..standard la..hak masing2..bile aku jalan2 kat jj td..dgn memandang sekeliling aku..tgk kapel2 yg mcm sesuai antare satu same lain,setaraf..aku terfikir nk rase sume 2..aku syg sgt H aku 2..tp bile aku bandingkan antare dye dgn org laen yg nk kat aku..org len lg bagus..tp bukan la nk prasan org suke aku..bende btol..tp kat org len aku x rase perasaan yg aku rase bile aku dgn H ..dye je yg sabar ngn aku.dye je yg thn prangai aku..yg slalu ngalah ngn aku..bile aku ngn dye..aku gelak jer..sronok sgt..mmg bahagie..tp satu je bende dye slack..dye xde plajaran,dye xberharte,...ari 2 bile ibu aku dpt tawu aku kwn ngn dye..ibu aku xsuke dye..ibu suh aku putus ngn dye..aku pown ptuskn la..tp kitorg still contact lg sampai ari ni.still jugak jumpe..mcm kapel..tiap2 ari klu aku terfikirkan bende ni..mesti aku nangis..sbb aku xsampai ati nk tinggalkan dye..dye xde pape lg klu aku tggalkn dye..pagy2 dye pegy keje,ptg dye balik..msg aku smpai mlm..2 je aktiviti dye selain kuar lepak ngn mmber dye..aku dh jumpe mak bapak dye sume..aku tawu syg dye kat aku x sebanyak yg aku syg dye..bkn mksud aku xsyg dye..aku syg sgt..tp bile ibu aku xsuke..aku jd xsronok sbb xde restu..ya tuhan..klu btol dye aku punye..lapangkanlah dade nye utk memperbaiki hidupnye..amin..hmm...ibu aku 2 dh la taste tinggi...dye 2 xseberape je..stakat ade moto baru..aku dh lame kwn ngn dye..drpd dye ade moto..smpai moto dye ilang..sampai la dye bli moto baru..tp pe aku bleh buat..aku still skola..xpatut pown nk berkapel2 ni..tp aku mmg xde laki len selain dye..xpenah terlintas pown nk men2 kn ati ngn prasaan dye...dear god..show me what's the best keyh..that's all..:( 

Friday, April 23, 2010

boring ar plak ari nieyh....kekasih hati xley nk contact..fon dye rosak plak..hurm..how i miss that fellow...aku bengang kowt ngn dye slase ari 2,dh la xgtaw aku pape..tup2 dh ade kat kl,pundek tol..benci gle dowh time 2..aku xkesah ar dye nk g jaoh mne pown,tp kurg2 bg ar taw kat aku..btol x?...hee..2 pown aku dpt taw lpas akak dye msg aku..dh la tipu aku...benci gle..tp benci2 pown aku syg kat dye..abis bengkak mate aku smlm sembang ngn dye..habis kuar air mate duyung aku..mmg aku kasar tp dye ptut taw prangai aku cane...mk dye punye la risau smpai nk g repot polis dah..klu di ikutkn xnk aku contact dye,slagi dye x blik slagi 2 la aku xnk contact dye..aku pk mak dye jer,sbb 2 aku contact..rindunye kat dye..=( syg..i miss u so much,like how much i hate you now but still i love u that much..syg,jgn wat prangai camtu lg keyh..b risau...b xnak ilang syg...pape hal pown,dahulukan family dlu.trutamenye mak syg 2..k...p/s:i love you so much!!=)

Sunday, February 21, 2010

mancing!!

td an kul 9.3o gerak gi tasik..ade ptandingan pncing...aku xpancing pown..tman abah aku jer..haha...bende nye start kul 8..kul 8.30 fmily aku bgun td..cmne xlewat..dh blik smlm 2,3, pagi lepak minum2...ibu plak ade dinner..tggu pnye tggu dpt la ikan,tp bkn abah aku....org len...besa punyer! ikan uh..ade ar dlm 10 kilo sengah...cye ar...hehehe..aku jd boring so aku bring la kat buai yg sangkut kat pokok uh..xde rse pape ar..sbb xdpt sekor pown ikan nye..xde luck langsung..haha....tp an..berkat ksabaran dpt ar jgak hamper.sbb dpt cbutan bertuah..hehehe...=)..blik je dri sane..sume pancit..tp abah aku sebok plak g men golf..smlm sparuh mampos aku ajak pegy xnak..angin tol...hurm..xpe..nnti aku knekn abah..hahaha..kamceng kowt aku ngn abah..luv u la abah..wutever pown..muahx..

mancing

Saturday, January 23, 2010

my life

i wanna talk about myself...
im currently 17..my spm is coming n i think im not ready yet fot that big exam..it determine my whole life man...im still playingg around,gossiping,sleep in class,n talk a lot....i love to talk, i feel like i can say whatever i want about what i love or hate...i hate my attitude sometimes,but actually my attitude made me become a strong person...i love english so much...and still i can't answer why i love this subject so much...my mom loves to talk with me in english...im not being cocky but just sharing my extra knowledge...i love singing too...i dont think my voice is nice..but for me i love the way it sound...i love and i can make people laugh..eventough im not hepy inside at that time but i still could make everybody around me burst out laughing..ohh..how much i love myself...i love to hangout but my family didn't gave me permission to..so i have to folllow what they say to me..im their responsibility...im not someone who is difficult to talk to,but im someone who u can look out to if u need me...i'd love to lend u my ears to hear u...i love purple colour,i love ice cream,i love myself,my family,my friends,my boyfriend..i really hate people who thinks that he or she is the best,i hate people who doesn't respect other people's choice,like or dislike,love or hate,...and hey,i love music...all kinds of music actually...im not a music maniac but im about to be...maybe...hahah..i think that is all for now..bye there..=]